شيرين بعد حكم حبسها: مش عايزة أغني "مشربتش من نيلها" تاني

0 تعليق 40 ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ

أكدت المطربة شيرين عبد الوهاب أنها تحترم القضاء المصري ، وذلك في معرض تعليقها على الحكم بحبسها 6 أشهر فيما يتعلق بتهكمها على نهر النيل في أحد حفلاتها .

وقالت "شيرين" في لقاء مع برنامج "ذا إنسايدر بالعربي" المذاع على تلفزيون دبي : "أنا شايفة شوية تعسف وشوية ظلم لكني في الآخر مصرية وعربية وفي نفس الحفلة نزل فيديو تاني فيه كل الكلام الحلو .. إذا عملت حاجة وحشة العالم كله بيتكلم عنها وإذا عملت حاجة حلوة محدش بيتكلم عنها".

وأضافت: "مش عارفة ليه كدة؟ أنا نفسي اللي يكبر ويتشهر يطلعوله الحاجات الحلوة والإيجابية مش الحاجات السلبية ليا أو لغيري" .. وبسؤالها عما إذا كان هذا الموقف جعلها تخاف قالت: "مبخافش غير من اللي خلقني ".

وحول أغنية "مشربتش من نيلها" قالت : "أفضل أي حد يغنيها غيري .. أنا مش عايزة أغنيها وبلاش نتكلم في الموضوع دة لأنه حساس جدًا .. والبعض بيشكك في وطنيتي .. وأنا محدش يزايد على وطنيتي".

موقع الوحدة الاخباري نقدم لكم اخر المستجدات على الساحة العربية والعالمية واخر الاخبار لحظة وقوعها اخر الاخبار الرياضية والعربية والعالمية والاخبار المنوعة كما ونقدم لكم حصادنا الاخباري لجميع الدول العربية

الخبر | شيرين بعد حكم حبسها: مش عايزة أغني "مشربتش من نيلها" تاني - يمكنك مشاهدة مصدر الخبر الاصلي من الرابط التالي وهو : المصريون ويخلي موقع الوحدة عن مسؤوليته الكاملة عن محتوي اي خبر وانما تقع المسؤولية على الناشر الاصلي للخبر.

0 تعليق