اخبار العالم بالفيديو.. عزت أبو عوف عن "السبكي": ممكن بيخمنا في الاتفاق

0 تعليق 10 ارسل لصديق نسخة للطباعة

عزت أبو عوف

سخر الفنان عزت أبو عوف، من المنتج محمد السبكي، وقلده على الهواء، مؤكدًا أنه من أفضل الشخصيات التي تعامل معها في الوسط الفني.

وقال خلال لقائه مع الإعلامية "رغدة شلهوب" ببرنامج "100 سؤال" المذاع على فضائية "الحياة": "أنا ضد رأي كل الناس أن عائلة السبكي جزارين، وملهمش في السينما، أنا زمان رأيي كان كدة، لحد ما تامر حسني قالي إن السبكي هو اللي هينتج سلسلة أفلام عمر وسلمى".

وأضاف "أول ما قالي السبكي، قولتله أخص الله يلعن كدة، ده راجل ابن كذا، قالي مش أحمد السبكي ده محمد السبكي قولتله ده ابن ستين كذا".

وتابع "لكن أنا اشتغلت معاه، اكتشفت أنه بيفهم في الأفلام جدا ومش عبيط، وجدع جدا، هو ممكن يخمنا في الاتفاق، ولكن لما تعبت ودخلت المستشفى، ومديرة أعمالي كلمته وقالتله عزت في المستشفى جه واداني كل الفلوس اللي محتاجاها هو جدع وابن بلد ووقف جنبي أكتر من أقرب أصحابي ليا".

الفيديو..

الخبر | اخبار العالم بالفيديو.. عزت أبو عوف عن "السبكي": ممكن بيخمنا في الاتفاق - يمكنك مشاهدة مصدر الخبر الاصلي من الرابط التالي وهو : الوفد ويخلي موقع الوحدة عن مسؤوليته الكاملة عن محتوي اي خبر وانما تقع المسؤولية على الناشر الاصلي للخبر.

إخترنا لك

0 تعليق