اخر الاخبار اليوم أسرار ريهام عبد الغفور تقودها لتصدر التريند

0 تعليق 0 ارسل لصديق نسخة للطباعة تبليغ

ريهام عبد الغفور

تصدرت ريهام عبد الغفور تريند محرك البحث الشهير جوجل، بعد ظهورها في برنامج «لايف من الدوبلكس» الذي تقدمه أبلة فاهيتا، حيث أطلقت ريهام من خلال البرنامج مجموعة من المعلومات عن حياتها الشخصية جعلتها تريند في الساعات الماضية على كافة مواقع السوشيال ميديا.

أقرب حد ليا حنان مطاوع
قالت ريهام عبد الغفور: «أقرب حد ليا في الوسط الفني حنان مطاوع، وروحنا مع بعض قبل كدة في مهرجان كان وشوفت براد بيت ومعاه أنجلينا جولى، وكانت حامل وهو ماشى وراها بالشمسية».

والدتي اسمها شمعة
وأضافت ريهام عبد الغفور: «والدتى اسمها شمعة وبيتقال عليها كده عشان من صغرها كانت بيضة وحلوة ومنورة، بس هي اسمها الأصلى فاطمة بس مش بنقوله».

جوزي كان بيطبلي
قالت الفنانة ريهام عبد الغفور: «اتجوزت جوزى عشان كان بيطبلى في الأول وخلاص بقى بعدما اتجوزنا لأن الطبلة دى عملت مشاكل كتير، وكان لما بيطبل بلاقى حواليه 20 بنت فخليته يبطلها خالص».

والدة جوزي ألمانية

وتابعت ريهام عبد الغفور: «زوجى مصري بس والدته من ألمانيا، ومكنش له في التصوير ولكن بعد الجواز أخد كورس عشان نتصور كتير وكدة، وعمره ما حضر معايا ولا مهرجان ولا تكريم ولا جايزة استلمها».

مش متقنة اللغة العربية
قالت ريهام عبد الغفور: «لم أكن مثل والدي في إتقانه اللغة العربية، ولكنه ساعدني عندما كنت أحضر لمسرحية الملك لير مع يحيى الفخراني، وقد ذهبت أول مرة إلى لوكيشن التصوير بدون علمه، بسبب رفضه للفكرة، خاصة إنني كنت في مرحلة الدراسة».

أصعب فترة في حياتها
وأضافت ريهام: «وأنا في مرحلة الصغر كنت أعاني من عدم الثقة في نفسي ودائما أشعر بالخجل، بسبب طبيعة جسدي النحيف، لذلك كان معظم أصدقائي يعجبون بصديقتي سارة وهذا سبب لي إحباط في البداية».

---------------------------------------------------
مصدر الخبر الاصلي موقع : الدستور شامل

أخبار ذات صلة

0 تعليق